האם לבצע ביופסיה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 34 ללא סיפור משפחתי. בבדיקה ידנית שלי הרגשתי גוש וכירוג שלח אותי לאולטרסאונד: שד ימין-בשעה 10 כ 4 ס"מ מהפיטמה הודגם גוש סולידי 2.2 ס"מ, בעל אוקוגניות מעורבת עם גבולות סדירים. ממצא כנראה שפיר. BIRADS 3 האם לדעתך חוץ ממעקב יש צורך בביופסיה? האם גוש כזה יכול לגדול עם הזמן גם אם הוא שפיר? בברכה ותודה מראש
ענבל שלם על מנת לענות באופן מקצועי ואחראי על שאלתך , תצטרכי לגשת חזרה לכירורג ולהביא איתך את הדיסק עם צילומי הUS או סרט הצילום בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)