עזרה בפיענוח ממוגרפיה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בעקבות נפיחות קלה (רק במתיחה של העור רואים) שיש לי מס' שנים מתחת לחלק התחתון של בית השחי, זאת הייתה התוצאה של הממוגרפיה אולטרהסאונד : בבדיקת US סונר : לא הודגם גוש סולידי או ציסטי. בית שחי - הודגמו בלוטות בקוטר 1.1, 1.7,1.5 ס"מ בחלקן עם מעט קורטקס מעט מעובה, יתכן ריאקטיביות. לא כואב לי שום דבר לא מפריד רק רציתי להיות בטוח שהכל בסדר, האם המצב נורמלי או מחייב העמקה של הנושא? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
צביקה שלום אני ממליצה לגשת עם הבדיקות לרופא/ת המשפחה ולברר מדוע בלוטות הלימפה מוגדלות בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)