כאבים בשד
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי כבר מזה חודשיים יש לי כאבים בשד שמאל והרגשה שהוא קצת קשה אך ללא כל גוש או משהו שאני מרגישה, הכאבים באים והולכים והשבוע הם נהיו חזקים יותר עם הקרנה לכתף וליד, יש לי תור לרופאת נשים ביום רביעי האם יש סיבה לדאגה ומומלץ ללכת כבר היום למוקד נשים של מכבי? התחלתי לקחת גלולות פליים לפני חודש אך הכאבים היו כבר לפני הגלולות, אין היסטוריה של סרטן השד במשפחה. מה זה יכול להיות ? תודה!
בנוסף כאשר אני לוחצת על השד מתחת לפטמה יש מעט הפרשה לבנה שקופה