פיענוח ממוגרפיה...
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב... אני בת 43 ובשל כאבים בשד הופנתי לממוגרפיה וגם U.S חזה... יש לציין שלפני הממוגרפיה בדקה אותי הרופאה הכירוגית ולא מצאה כלום..אני קצת לחוצה מהרשום...אודה לך ד''ר מאוד אם אקבל הסבר מתאים... מיבנה ריקמת השד הוא פיברוגלנדולארי בעיקרו. הריקמה הבלוטית סמיכה. יש לציין שמבנה זה מוריד מרגישות הבדיקה. ללא ממצא חשוד. במידה ונמוש גוש המשך הטיפול בהתאם לממצא הקליני. אני אמורה לעשות את הU.S בעוד מספר ימים... בתודה מראש...
שמחה שלום התשובה שכתבת בשאלתך היא התשובה הלקונית הנכתבת כאשר הכל תקין , נורמלי ללא בעיה בשד. עם סיום הבדיקות מקובל לחזור לכירורגית אשר בדקה אותך לסכם ולהסביר את תשובת הבדיקות אליהן היא שלחה אותך בברכה ד"ר תמי קרני