הפרשות לאחר ניתוח להוצאת פיברואנדומה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה אני כשבועיים וחצי לאחר הניתוח והתחילה לי נזילה מנקודה בחתך הניתוח. ככל שלחצתי יצא בזרם רב עד שבסוף מילאתי ככוס חד פעמית בנוזל (צבעו היה חום כהה-שחור) 1. מה זה אמור להיות? 2. האם זה תקני? אשמח אם תעני לי מהר!!!!!
שרה שלום הנוזל שיצא הוא סרום ודם ישן אשר נאגרו בחלל שנוצר בשד. הד"כ זה נשאר בפנים ונספג לאט, לפעמים זה יוצא דרך החתך בעור החוצה. בכל מקרה כדאי להפגש עם המנתח שיבדוק אם הכל כשורה ד"ר תמי קרני
תודה רבה על המהירות. 1. האם אני צריכה להראות למנתח את הנוזל (שמרתי אותו) 2. איך זה יכול להיות אם הוציאו לי גוש בקוטר 8-10 ס"מ והגוש לא התקטן בכלל, הוא היה הרבה יותר גדול מהשני. אשמח אם תעני לי במהירות תודה רבה מראש