Birad 5
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחורה בריאה בת 39. לאחר שהשד שלי נהייה קשה, וכאבים שהיו לי בשד, בדק אותי רופא ושלח אותי לבדיקת ממוגרפיה ואולטרסאונד. בבדיקת הממוגרפיה לא נתגלה כלום. בבדיקת הus התגלו שני גושים חשודים מאוד boards 5 אחד בגודל 2 סמ ואחד 0.7סמ. ובלוטת לימפה boards 4a. נקבע לי תור לבין פסיה בשבוע הבא. השאלה שלי, אם יש לי שני גושים, שמורגשים מאוד וכואבים מאוד למה לעשות רק ביופסיה ולקחת דגימה ולא להוציא את הגושים שמפריעים מלכתחילה ?
לקריאה נוספת והעמקה
שירה שלום הביופסיה נועדה לאבחן מה הבעיה בדיוק. בהתאם לתשובה הפתולוגית מהביופסיה יקבע המשך הטיפול. בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)