ממוגרפיה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בבדיקת ממוגרפיה נראה גוש אחד 13 מ"מ ממוקם ברביע חיצוני עליון. גבולות הגוש מוגדרים היטב. שפיר רנטגנית. הגוש לא נראה בממוגרפיה שעשיתי לפני שנה וחצי. האם יש סיבה לדאגה? האם יתכן שצמח גוש בגודל כזה תוך תקופה כה קצרה? או שבדיקה קודמת לא היתה ראויה?? מודה מראש על מענה
לקריאה נוספת והעמקה
שלי שלום צריך לבדוק ולהשוות את שני צילומי הממוגרפיה , הצילום הישן והחדש . לבדוק אותך ולהחליט מה המשך הברור והמעקב אני ממליצה לקבוע תור לבדיקה כירורגית ולהביא איתך הצילומים עצמם לא רק דף תשובה בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)