פענוח ביופסיה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
Biphasic Fibroepthelial lesion with increased stromal cellularity without atypia and rare mitotic figure. הרופא המליץ להוציא את הגוש... בטענה שהוא היפראקטיבי אבל שפיר בעברי: בת 41 20 הפריות מבחנה במשך 17 שנה, ללא לידה, וסרטן שד אצל הסבתא בגיל 70 מה בעצם זה אומר? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
"פרח אדום" זאת התיעצות אישית מידי ומקומה במרפאה רופא - חולה צילומי ממוגרפיה US מול העיינים ובדיקת שד אם מסקנות המנתח שלך הן כי צריך לנתח ואת לא בטוחה אני מציעה לחזור אליו ולבקש הסבר חוזר בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)