דלקת בשד

דיון מתוך פורום  בריאות השד

25/11/2012 | 12:55 | מאת: מיואשת

שלום רב. אני בת 40 , לאחר שתי לידות. מזה כשנה יש לי דלקת בשד שמתפרצת מידי כמה חודשים , מטופלת באנטיביוטיקה אך לא נעלמת לגמרי , ושוב חלילה. כמו כן הפיטמה שלי בשד זה שקועה . עברתי שאיבה וביופסיה וממוגרפיה ואולטרסאונד , אך זה גלגל שלא נגמר. אני תמיד מרגישה את הדלקת ברמה כזו או אחרת .הרופא לא ממהר לבצע שם ניתוח בטענה שאולי זה יעבור לבסוף ללא ניתוח (?)ואני כבר מיואשת וכמובן מפחדת מאוד מההשלכות.

לקריאה נוספת והעמקה

מיואשת יקרה אכן דלקות בשד זה כואב ,לא נעים,מרגיז ואין פתרון קסמים להעלים. מהצד השני זה כמו "כלב נובח אינו נושך" כלומר זה לא מסוכן. יש לך רופא מצויין אשר צודק בגישתו להמנע מניתוח. הניתוחים מתאימים רק לפתור בעית אבסס שאינו מחלים בשיטות שמרניות יותר, הניתוח לא מונע דלקות בעתיד, להיפך בחלק מהנשים הניתוח עלול להרחיב את שטח הדלקת. הטיפול הוא אנטיביוטיקה לטווח ממושך אם זוהה החיידק בתרבית. והבשורה הטובה היא שפתאום יום אחד זה פוסק בברכה ד"ר תמי קרני

26/11/2012 | 09:38 | מאת: מיואשת

תודה רבה. אתמול שוב השד התנפח , ובביקור מאתמול אצל הרופא , הוא דווקא החליט שזו מורסה ושכנראה אני יעבור את הניתוח. האם הניתוח יכול לפגוע בצורת השד? הבנתי שהניתוח לא יכול להבטיח לי שלא תיווצר שוב דלקת. האם במקרה של מורסה אין דרך אחרת פרט לניתוח?

מנהלי פורום בריאות השד