רגישות בפטמה

דיון מתוך פורום  בריאות השד

16/02/2011 | 09:29 | מאת: רוני

שלום לך, בעבר רשמתי פה שיש לי כאב בפטמה אחת ועשיתי כבר אולטראסאונד ומומגרפיה,וגם הייתי אצת שני כירורגיים. הכל תקין הכיררוגית אמרה שזה רגישות יתר.מה זה רגישות יתר,האם יש דרך להקל על הכאב.אמנם עכשין הכאב קצת פחת אבל בכל זאת אולי יש לך רעיון. ויש לי עוד שאלה-בזמן המקלחת בפטמה הזו יוצא נקודה לבנה,שהנקודה הזו לא נוזל לא פצע ולא משהו שניתן להוציא,גם לא מוגלה.אין שינוי בפטמה מעבר לזה. אחרי שאני מתייבשת ולבושה לאט לאט הצבע הורדרד חוזר לעצמו במשך היום הפטמה רגילה בצע ורוד רגיל,רק במקלחת אחרי שאני מסתבנת ועם מים חמים.האם זה צריך להדאיג? הייתי לנםי חודש בבדיקה והכל תקין.הפטמה הזו מאוד רגישה ל י למגע.

לקריאה נוספת והעמקה

רוני בקר טוב כאבים בשד ופטמות הם דברים של שגרה. אם נבדקת ולא מצאו חולי זה אומר שאין מחלה ולכן אין צורך בטיפול אם הכאב חזק אפשר לקחת תרופה נגד כאבים בברכה ד"ר תמי קרני

16/02/2011 | 10:16 | מאת: רוני

תודה לך ד"ר תמי . לא ענית לי לגביי הנקודה הלבנה באמבטיה שאח"כ נעלמת והופכת לורודה והכל חוזר לעצמו כאילו לא היה. זה לא פצע ולא מוגלה או הפרשה מן נקודה לבנה שיוצאת אחרי האמבטיה ואח"כ הפטמה חוזרת להיות אותו הדבר.זה לא נוזל. זה לא יורד במגבת זה נעלם לבד. יכול להיות שזה בלוטת חלב שיוצאת מהמים החמים?

מנהלי פורום בריאות השד