למי שמתעניין בויטמין D
דיון מתוך פורום רפואה מונעת - סגנון חיים רפואי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנה 8200+ מחקרים בנושא. אשמח לראות סיכום רציני של מי שקרא והבין אותם. בהצלחה http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=vitamin%20d%20review גילוי נאות: קראתי רק 120 מחקרים. זה הספיק לי כדי לקבל החלטה. אני לוקח 8 טיפות ביום (1600 יחידות) כבר 3 שנים. מרגיש אחלה, אפילו לא חליתי בשפעת.
שיהיה ברור : vitamin = Vit+Min כלומר : מינרל שיש בו "חיים"= Vita .בתוספי מזון , שהם תוצרים תעשיתיים - אין בהם "חיים". ויטמינים נמצאים רק , רק , רק במזון (ירקות/פירות/חלבונים/פחמימות) - נקודה! בברכה
תוכיח לי בבקשה בהסתמך על מחקרים כי מי שצורך וימין D בתוסף בריא פחות ממי שצורך אותו מהמזון. פרט לכך, אין כל אפשרות לקבל מהמזון את כל מנת ויטמין D הדרושה. כמובן שעדיפה השמש ליצירת הויטמין בגופנו, אבל בחורף אין שמש וישנם כאלו שאינם יכולים או אינם רוצים להחשף לשמש.