מידע למי שמחפשת אמפולות גסטון ...

דיון מתוך פורום  תרומת תרופות לנזקקים - בשיתוף עם עמותת "חברים לרפואה"

27/12/2011 | 23:46 | מאת: רוצה לעזור

הי שלום לכן, כידוע, אמפולות של גסטון להזרקה, קשה מאוד להשיג. כמעט בכל בית מרקחת שתשאלי יגידו לך "כבר אין מזמן" או "חסר בשוק" או... אבל מה לעשות שאני צריכה את זה?? אני יום אחד כמעט נסעתי מירושלים לפתח תקווה בשביל אמפולה... אז למי שמחפשת ומחפשת ומחפשת ג-ס-ט-ו-ן... אני מצאתי פתרון (בירושלים): ניתן להזמין אמפולות של גסטון בסופר פארם "ניות". (לפעמים אפילו יש להם שם במלאי אמפולות שאפשר לקנות עם מרשם, צריך להתקשר קודם לשאול.) לרוב, הם מבצעים "הזמנת רוקחות" ומכינים עבורך כמה אמפולות גסטון שאת מבקשת. (כמובן תבואי עם מרשם רופא) אם ההזמנה שלך מתבצעת באזור שעות הצהרים, ייתכן וזה יהיה מוכן כבר למחרת בצהרים. יש לשלם במקום בזמן ההזמנה. מחיר אמפולה: 70 ש"ח (יקר... אבל לפעמים מקבלים החזרים מהקופה או מבית החולים שבו את מטופלת.. צריך לשאול.) הטלפון שלהם: 0778880020 (לבקש את הבית מרקחת) כתובת שלהם: רחוב בורלא 5, ירושלים. נ.ב: למי שגרה במרכז: במשא החיפושים נודע לי שיש גם בסופר פארם ירקון, רחוב ירקונים 53, בפתח תקווה. נראה לי ששם אפשר אפילו לקנות במקום ללא הזמנה מראש. בכל אופן, עדיף להתקשר לשאול קודם, כמובן. הטלפון שלהם: 077-8880690 בהצלחה לכולן ! ובשורות טובות תמיד..

28/12/2011 | 07:36 | מאת: דנה

שלום, רציתי רק להוסיף שאפשר להזמין את האמפולות בכ-ל סניף של סופר פארם. מבקשים בבית המרקחת עם המרשם לעשות הזמנה והם מביאים את זה מהסניף בירקונים (פתח תקווה) שם רוקחים את הזריקות. פשוט צריך לבקש לקבל את הזריקות בסניף שבו בוצעה ההזמנה. לדעתי אפשר גם לבקש לקבל את זה בדואר שליחים בתוספת תשלום. בדר"כ לוקח שני ימי עבודה עד שזה מגיע. וכמו שכתבתי בהודעה אחרת כאן, נותרו לי מספר אמפולות שאני כבר לא צריכה עם תוקף 16/02/2012 שהייתי רוצה למסור באופן מיידי.

28/12/2011 | 20:02 | מאת: רוצה לעזור

מעניין מה שאת אומרת כי אני טורחת כל פעם לנסוע ל"ניות". שאלו אותי שם איפה אני גרה, וכשאמרתי את מקום מגורי הם לא אמרו לי שאלך לסניף קרוב יותר (ויש כמה סניפים של סופר פארם קרובים יותר לביתי). אז הבנתי מזה שאין בכל סניף. כנראה טעיתי. אכן אברר בסניף קרוב יותר ואחסוך נסיעה עד שם. תודה..

מנהל פורום תרומת תרופות לנזקקים - בשיתוף עם עמותת "חברים לרפואה"