מידע רפואי

דיון מתוך פורום  מידענות רפואית - תמיכה

09/11/2008 | 00:28 | מאת: לל

מעוניינת במידע רפואי אלו רופאים עוסקים במחלות העריה והלדן בארץ. מנסיוני לא כל רופא נשים יודע לטפל בבעיות כאלה. כאשר פניתי למשרד הבריאות אין לטענתם רשימה של התמחות לפי מחלות. כאשר פניתי להסתדרות הרפואית בבקשה למידע טענו שהמידע הזה חסוי. איך אוכל להשיג מידע כזה. איך אוכל לקבל טיפול מיטבי לבעיה.

09/11/2008 | 11:42 | מאת: אהובה

שלום לל , זה לא בדיוק מידע רפואי אלא מידע אודות התמחויות של רופאים. לאור מה שכתבת ומה שביררת, לדעתי מה שאת יכולה לעשות: להיכנס לאתרים של בתי החולים ולבדוק באילו מהם יש מרפאה למחלות הערייה והלדן, ואם יש שם את שמות הרופאים המטפלים. (באתר של רמב"ם, למשל, ראיתי פרטים אודות מרפאה כזאת). בנוסף, אפשר לנסות להתקשר למחלקת נשים (אם חשוב לך, אז באיזור מגורייך), או למרפאת חוץ נשים, או למוקד מידע של בית חולים ולברר אם יש אצלם רופאים שהתמחו בנושא. למרפאות חוץ אפשר להגיע עם התחייבות של קופת החולים, או באופן פרטי בתשלום יחסית נמוך, במידה ולא מקבלים התחייבות מהקופה. אפשר לברר גם במרכזי בריאות האשה שבקופת החולים וגם שם לשאול את אותה השאלה. ואחרון - בהנחה שיש לך רופא נשים, מדוע שלא תשאלי אותו? רופאים בדרך כלל מכירים את העמיתים למקצוע לפחות באיזור שלהם ויודעים פרטים אודות ההתמחויות שלהם. אם הרופא שלך ישר ורוצה בטובתך, אין סיבה הגיונית (לדעתי...) שלא תקבלי ממנו הפנייה לרופא מתאים. בהצלחה אהובה

10/11/2008 | 17:07 | מאת: לל

מהניסיון שלי מפנים לרופא שניים באזור המגורים שלי ואותם רופאים חשבו שאין לי בעיה למרות שיש. יש כאן גם עניין של תקשורת בין רופא לחולה. כרגע אני מטופלת אצל רופאה בהדסה במרפאת נרתיק ופות. אך אני מחפשת עוד מידע על רופאים ובכלל מידע בנושא. הבעיה שלי היא שיש לי כאב ממוקד בפורשט שממש מפריע לי לתפקוד ורק במחזור אני לא מרגישה את הכאבים. שיטת פאולה סייעה לי להקלה בכאב ולהתרוקנות של שתן יותר מוצלחת. ממה נובע כאב זה? והאם הבעיה היא אך ורק גניקולוגית? בבדיקת שתן התרבית היתה בסדר גמור. התרוקנות מצוינת כנראה בעקבות ההתעמלות בשיטת פאולה, ושארית שנבדקה כמה פעמים נעה בין 70 ל-100.