האם אפשר להשתמש במשחה

דיון מתוך פורום  ייעוץ תרופתי

02/06/2020 | 12:30 | מאת: ס

שלום סיימתי אתמול טיפול בדלקת בכתף עם כדור קספו 8 וזה לא עזר לי. והיום קניתי משחת וולטרן 1% לדלקת והמשחה ממשפחת NASID וגם הקספו ממשפחה זו וכתוב בעלון אין להשתמש בו זמנית בתרופות אחרות ממשפחת ה NSAID הניטלות דרך הפה ואני לקחתי עד אתמול קספו. האם אפשר להשתמש היום עם הוולטרן או לחכות מספר ימים? אני צריכה להתחיל טיפול חדש בשבוע הבא עם ברקסין האם הוא יעיל יותר לדלקת שנמשכת כבר חצי שנה וכואבת גם בשינה? מה היתרונות והחסרונות של זריקת קורטיזון שהוצעה לי ע"י הרופא?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, אין מניעה להתחיל עם המשחה מהיום. אבל חשוב לציין שאת צריכה לעשות בדיקות דם במהלך הטיפול אם הטיפול בתרופות ממשפחת ה- NSAIDS ממשיך לתקופה מעבר ל- 3 שבועות. מכיוון שתרופות מהמשפחה עלולות לגרום לפגיעה בתפקוד הכלייתי ולעלייה בלחץ הדם ועוד. ברקסין יכולה להיות אופצטיה טיפולית טובה אבל חשוב במהלך הטיפול לקבל בנוסף טיפול להגנה על קיבה כמו לוסק או נקסיום מכיוון שהתרופה עלולה לגרום לתופעות לוואי במערכת העיכול. בקשר לזריקת קורטיזון היא עשויה להפחית כאב ודלקת אבל עלולה בשימוש ממושך להעלות לחץ דם, סוכר.

03/06/2020 | 12:29 | מאת: ס

תודה האם אפשר לקחת וולטרן וויטימין בי? והאם אפשר לקחת בנוסף אופטלגין? והאם חצי אופטלגין זה הורס את הכדור ועדיף לקחת שלם? אני פשוט לא רוצה להעמיס

מנהלי פורום ייעוץ תרופתי