כאבים באשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום. בתאריך 19.2 הבן עבר US DUPLEX של האשכים להלן הממצאים: האשכים בעלי גודל ומרקם תקינים. ראשי האפידידימוס בעלי גודל תקין. בראש האפידידימוס השמאלי הודגמה ציסטה בקוטר 0.8 ס"מ. בראש האפידידימוס הימני הודגמה ציסטה זעירה באספקט לטרליועליון של אשך השמאלי הודגמו ורידים ספרמטים מעט מורחבים עם היפוך זרימה קל בזמן ביצוע VALSALVA. סיכום:וריקוצלה דרגה 1 משמאל. ציסטות בראשי האפידידימוס משני הצדדים. מבקש לדעת: האם הבן יכול להמשיך להיתאמן בטירונות של קרבי עם הרבה מאמץ פיזי,ומישקל(בתפידו נושא משא די כבד להרבה קילומטרים)והאם לא מסוכן. בעוד כשבועיים יש מסע כומתה האם זה בסדר ולא יכול להיות נזק בלתי הפיך? מה מומלץ להמשך? בתודה מראש.
יכול יכול ויכול וממש אין קשר