תרופה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אני בן 16 וחצי. עקב מיחושים באזור האשך השמאלי, האורולוג קבע שיש לי קצת דלקת, ונתם לי 20 כדורי OFLODEX פעמיים ביום למשך 10 ימים. בעת רכישת התרופה מבית המרקחת מסר לי הרוקח שהתרופה הנ"ל לא ניתנת לילדים מתחת לגיל 18. כמו כן, בעלון המצורף לתרופה מצויין בפירוש שאין להשתמש בתרופה לילדים עד גיל 18 האם לחזור לרופא ולמסור את המידע או שמא יש עדכון אחרון שונה? תודה.
האמת שעכשיו מתחחילים קצת לרדת בגיל - אבל אני לא הייתי נותן את זה לפני שהיגעת לבגרות שלמה