ניתוח להוצאת אשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני גבר בשנות ה50 אשך שמאל שלי חסר מיום היוולדי נאמר לי שנולדתי עם אשך חסר האם אני חייב להיות במעקב של אורולוג ידוע לי שזה יכול לגרום לגדול סרטני במקרה והאשך קיים ונימצא בגוף מה עלי לעשות האם יש צורך בניתוח להוצאת האשך תודה
לקריאה נוספת והעמקה
האם עשו את כל הבדיקות האפשרויות לחיפוש האשך? האם נעשתה לפרוסקופיה?
דר לין הניכד בקשר לשאלתך האם עברתי בדיקות הכן עברתי אולטראסאונד ולא היה שום מימצא בדיקת פרוסקופיה לא נעשתה לי האם עלי לעבור בדיקה זאת .ואלו עוד בדיקות עלי לעבור תודה מראש