בדיקת erythrocytes-u strip לא תקינה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בן 40 באפריל 05 עשיתי בדיקת שתן התגלו בה 10 ארוטרוציטים ומעבר לכך יתר הממצאים תקינים בעבר בדיקה לפני 4 שנים היו 25 ארוטרוציטים בבדיקה לפני שנתיים לא היו כלל מ4/05 נערכו מספר בדיקות שנעו בטווחים 10 , 0 , 25, 35, ובבדיקה היום 100 בעקבות הבדיקות הנ"ל (לא כולל הבדיקה של היום 100) נערכו הבדיקות הבאות שתן לציטולוגיה - תקין us דרכי שתן - תקין c.t. בטן ואגן - תקין הומלץ על ציטוסקופיה בהרדמה מלאה - עדיין לא בוצע האם במצב הנתון מתחייבת בדיקת ציטוסקופיה ממנה נמנעתי עקב הצורך בהרדמה מלאה כמו כן אודה להתיחסותך לגורמים האפשריים לממצאים אלו רופאת המשפחה מסרה (לפני שהתקבלה תשובת הבדיקה האחרונה 100) שידוע לה שקיימים אנשים שהדבר אצלם מולד ואין ליחס לכך חשיבות בהתחשב בתוצאות התקינות של יתר הבדיקות
ציסטוסקופיה היא בדיקה הכרחית על פי הספר - כדי לשלול או יותר נכון להוסיף לשלילה של אפשרות ממאירה\האמת שעל פי כל הסיפור שלך אני כמעט בוודאות יכול להרגיע אותך שהבדיקה תצא תקינה
תודה על תשובתך אם כך רציתי לברר מה הסיבה לרמה הגבוהה (בדיקה אחרונה 100) האם צריך להמשיך במעקב כדי לבחון את המגמות?