לחברה שלי מצאו אוראפלסמה...
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשלושה חודשים התחלתי לצאת עם בחורה. מתחילת יחסים בייננו היא סבלה מכאבים. אני מייד עשיתי כל מני בדיקות כולל משטח, דם, שתן. הכל היה בסדר. היום בחורה קיבלה תשובות לבדיקות שהיא עשתה לפני 10 ימים. אמרו לה שיש לה אוראפלסמה. 1. האם כאבים שהיו לה קשורים לוירוס? 2. מה זה הוירוס הזה? מה אליי לעשות? 3. האם צריבה קלה בשתן אומרת שאני גם מזוהם?
התשובות הן כן כן ו - כן אני מעברי לך לינק http://www.emedicine.com/med/topic2340.htm