וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום, לפני מספר חודשים כתבתי לך שישנו אצלי גוש באשך השמאלי, ענית לי לגשת לאורולוג, ניגדתי אליו לפני כחודש, בבדיקה הפיזיולוגית על ידו ובבדיקת ה US ישנה וריקוצלה מספר 2 באשך השמאלי. לפני מספר ימים ביצעתי בדיקת זרע, ולהלן התשובה: Fungus Candida negative WBCs בודדים Culture mixed flora התוכל לפרש לי את התשובה? כי עד התור הבא לרופא יש לי שבועיים..... תודה!
תציין לד"ר ריכוז תאי זרע (CONCETRATION), תנועתיות (MOTILITY) ומורפולוגיה (MORPHOLOGY).
וואלה שאלה טובה, היות ואלה תוצאות הבדיקה שעשיתי, מה שרשמתי בהודעה הקודמת. זה מה שרשום, ושום דבר מפי מה שציינת - לא נמצא בבדיקה. עם כי יש לציין גם שהרופא אורולוג שהפנה אותי בעצמו בהתחלה לא ידע איפה עושים בדיקת זרע, אז ייתכן שהוא ביקש לבדוק רק חלק מהדברים.....וואלה לאיודע