תופעות לוואי כתוצאה מנטילת edronax
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כעשרה ימים התחלתי לקחת תרופה נגד דיכאון מסוג edronax. אני לוקח כ-4 מ"ג ליום , מלמחרת נטילת התרופה התחילו תופעות לוואי בדרכי השתן והמין. בהתחלה חשתי צריבה וקושי בעת הטלת שתן אבל זה פסק לאחר יומיים-שלושה, מה שעדיין קורה היא תחושה של צריבה כאשר אני גומר . התחושה היא מעין תחושה של צריבה משולבת בצורך להשתין, התחושה הזו חולפת אחרי כדקה\דקה וחצי. בנוסף,הזיקפה שלי חלשה יותר ואני גם גומר מהר יותר מאשר לפני התרופה . לתרופה הנ"ל לא אמורה להשפיע על התפקוד המיני - כך נאמר לי ע"י פסיכיאטר אשר המליץ להתייעץ עם אורולוג. האם ניתקלת התופעה מהסוג הזה ? מה אפשר לעשות כדי לפתור את הבעיה? תודה מראש, סיגנוס
לגבי הזקפה - אני כמעט לא מכיר תרופה פסיכיאטרית שאינה משפיעה על הזקפה.