בדיקת אולטראסאונד
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת אולטראסאונד שעבר בעלי צויין כי הערמונית גדולה במשקל 60 גרם ולובולרית. וציסטה בכלייה שמאל בקוטר 3.0 ס"מ. מה משמעות הדבר? אשמח לתשובתכם המהירה. תודה רותי
לרותי את כל התשובות לשאלותיך בקשר למחלות הערמונית תמצאי בפורום מיוחד למחלות הערמונית. תוכלי למצוא אותו ברשימה הפורומים באתר זה . שבת שלום יעקב
ציסטה זה לא משמעותי ואפשר לחיות איתה עד 120 לגבי גודל הערמונית - מה שחשוב זה ה IPSS - אותו שאלון המצביע על הרגשתו של החולה. וכן - מצב הכליות והניקוז שלהם. לא הגודל קובע