תסמינים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במידה ואדם נדבק באיידס, הבנתי כי לעיתים מופעים תסמינים תוך7-10 ימים הייתי מעוניין להבין מהם התסמינים שיכולים להוסיף לחשד להידבקות האם מדובר על הצטטננות , שפעת , חולשה ??????? אשמח לפירוט מהם התסמינים שמופעים לעיתים בהמון המון תודה, דניאל
קודם כל שאלת אבהרה - מאחר וב - 99% מהמקרים ששואלים בכלל לא יכולים לקבל איידס - למה אתה מודאג? ושנית - כל הסימנים שלך באמת יכולים להיות הדבקה וירלית - אבל ישנם מלא וירוסים אחרים שאתה יכול להידבק בהם הרבה לפני כן