דלקת בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי דלקת בדרכי השתן עם חיידק "קולי" . האם דלקת זו יכולה להגרם גם מאבנים בכליות שמהם אני סובל? ועוד שאלה, האם חמוציות יכולות לעזור ? (אני נשוי ורק אצלי יש צריבות אשתי לא נבדקה) תודה
חמוציות יכולות למנוע דלקות אבל במשקרה שלך אתה אומר שיש לך גם אבנים? יכול להיות שהחיידקים כבר יושבים בתוך האבנים ויוצרים את הזיהומים החזורים
שלום ותודה האם חיידקי "קולי" יכולים להיווצר מאבני כליה או רק לשבת בהם? בינתיים קיבלתי אנטיביוטיקה "טרביד" מרופא משפחה . האם היא יעילה גם לזיהום אם ישנו באבנים? האם מספיק 5 ימים 200 מ"ג פעמיים ביום ?