דלקת בדרכי השתן אצל גברים- יש דבר כזה?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צריבה במתן שתן, וטפטוף קל מדי פעם. בחור בן 36, מעולם לא נתקל בתסמינים שכאלו... סובל מהענין כחמישה ימים. האם מדובר בדלקת? האם יש לטפל באנטיביוטיקה או שיעבור לבד? ומאיפה הוא קיבל את זה?? (לא ממני זה בטוח...) תודה מראש, אישתו.
דלקת בדרכי השתן יכולה להיות מהמון סיבות וכן גם אצל גברים - למה שלא יהיה לגברים דלקת בדרכי השתן... שיפנה לרופא לפני שהוא לוקח סתם אנטביוטיקה על דעת עצמו אולי הטיפול הוא לא אנטיביוטיקה ! יתכן שידרש גם לעשות בדיקת שתן לפני הטיפול !
נכון באמת תרבית שתן וזרע היא התחלה טובה