חזר אתמול מבדיקה אצל אורולוג ונאמר לו
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאין מה לעשות לגבי הכאבים, "שילמד לחיות איתם" ולא היה ממליץ לנתח שוב. מה דעתך? להשאר ככה עם משכחי כאבים, או לבדוק יותר לעומק? אשמח לשמוע את דעתך. בתודה, האישה הדואגת..
אין לי מושג על מה את מדברת
ערב טוב, לפני מה ימים כתבתי שאלה לגבי בעלי שעבר ניתוח לפני כמה שנים והשבת לי שאין קשר וכן שאלת מתי היה בבדיקה אצל אורולוג פעם אחרונה, לכן כתבתי את התשובה רק שבטעות נפתחה הודעה חדשה ולא המשך לשאלות סליחה. ואם תוכל לעזור אשמח. בעלי פשוט סובל מכאבים באשכים כאשר האשכים נכנסים פנימה כאשר הפין בזיקפה ובחדירה.. מקווה שהייתי מספיק ברורה, תודה מראש האישה הדואגת.