חיידק
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סובל 5 שנים דלקת הערמונית גם הגיעה לשופכה ניסיתי כל האנטיביוטיקות מצאו לי חיידק כזה של עור שנימצא בתרבית וקבלתי אנטיביוטיקה ממשפחת הקונוולינים חומיים ראשונים היה הטבה אבל היום שוב פעם שלחצתי בשירותים ניזרק לי מהאבר מין ממש כמו בהשתנה מין דלקת כזאת או שזה נוזל מהערמונית מה זה האם זה טוב שזה יוצא האם זה כתוצאה מהאנטיביוטיקה יש לציין גם לפני שלקחתי את האנטיביוטיקה הזאת שהייתי לוחץ בשירותים היתה יוצאת לי ההפרשה הזאת אם אפשר לקרוא לזה קח יש לציין עשיתי את כל הבדיקות תודה
אם אני מבין אותך נכון - יש לך הפרשה של הנוזל של הערמונית ודרכי הזרע - זה הפרשה לגיטימית אבל כמנובן נמצאת ביתר כאשר ישנה דלקת. כמובן שזה טוב שהיא יוצאת - ועוד יותר טוב אם היית יודע את הטכניקה להוציא אותה מידי פעם - ניתן ללמוד את הטכניקה הזו.