לד"ר רן- בהמשל לתכתובת בנושא Viagra
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אינני יכול לאמר בודאות האמת שאני די מבולבל בנושא- חשבתי שאולי אתה תוכל לעזור.................. ........................ בכל אופן למדתי כי דרוש סף פתיחה מסוים, וזה לבטח לא 6 מג, יותר בכוון 15-20 מג, אם כי זה לא מובהק, לעיתים גם 25 מג ואפילו 50 מג לא עובד.... תלוי בנסיבות הלקיחה, כמות האכל בגוף, זמן הספיגה, ואולי גם מולד הירח באותו יום.............. בכל אופו לא ברור לי למה אחרי שעה זה בקןשי עובד ואילו אחרי 3 שעות ועד 7 שעות האיבר מסרב בכל תוקף לרדת.................. לא ממש מצאתי התיחסות לכך באתר החברה(Pfizer OR Viagra), וכפי הנראה גם לא במיוחד באתר זה ובהתכתבות זו...........
נתחיל ממולד הירח - אולי זה טעות ואתה דווקא צריך להתייחס להנץ החמה או לשקיעת השמש. שנית - אם אתה אומר לי שהויאגרה מחזיקה מעמד שעות לאחר מכן - קח הרבה פחות - אבל מספר שעות לפני הסקס - וצא וראה מה קורה אני עדיין בדעתי - שקח חצי או רבע מה25 מג