בקשר לבעיה הרצינית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין ד"ר שאלת אותי בקשר לבעיתי אשר רשמתי לך אותה בדף 1297 , עם נושא - בעיה רצינית - שם מחבר - שי , בתאריך - 24/11 , בשעה 19:31 . אני רוצה להזכיר שהיתה לי פגיעה באיברי המין , אז הרגשתי קרע כנראה במעטפת הפין והאשכים הפנימית בזמן זיקפה מצד שמאל . ונוצרו סיבוכים כמו נפיחות תמידית בפין וברקמות וכאבים בזמן יחסי מין וזרימת דם חופשית לפין ומראהו מדולל ומורגש מת כזה , ההמשך הוא בנושא הקודם . בקשר לשאלתך על זיקפת הבוקר : אחרי כ 4 עד 5 חודשים מאז הפגיעה יש לי כמעט כל בוקר וכל שאני רדום : זיקפת בוקר חזקה וכואבת כנראה היא הוסיפה לי עוד סיבוכים ונפיחות וכאב , האורולוג אמר לי שזה - פריאפיזם - מרוב שיש לי התנקזות דם לפין , ואני לפעמים צריך לקום באמצע השינה כדי ללכת וגם לשירותים כדי שהוא ירגע , אבל זה לא היה כך לפני הפגיעה זה בקושי היה קורה לי לפני , וזה קורה יותר כשאני במצב שכיבה , מה הקשר בין הזיקפה ולעניין כשהגוף נכנס לשינה כלומר כשאני נרדם ? האם הפגיעה שהיתה לי קרעה את שסתומי הדם שאחראים על התנקזות והחזרת הדם בפין , וגורם להתנקזות דם חופשית לפין ? ואולי היא החמירה את מצב זקפת הבוקר , וגורמת לעוד נפיחות ובאותו זמן הרגשה שהפין מת כזה וכואב בזמן יחסי מין ואפילו יציאת קצת דם מצדדי הפין וסביב השופכה , וזה גרם לצלקות אדומות חומות כואבות בעור הפין ובראש הפין מסביב לשופכה שמעיקות עלי במגע עם התחתונים ובגירוי המיני .וזה ממש מפחיד האם יש לעשות ביופיסיה ? האם יש משחה מיוחדת להקלה .למרות אני מרגיש וחושב שכל הסיבוכים שיש לי הם כנראה בגלל בעיה כירוגית ודם בפין , אין לי מחלות מין . בדיקת הדופלר שעברתי לא מאבחנת את סיבת הכאב והנפיחות ,בבדיקה הזאת לא הזריקו לי חומר ניקודי כדי לצלם אותו זקוף , האם עלי לפנות לבדיקה אחרת ואיזה ? ובקשר לזיקפה בזמן יחסי מין ואוננות : יש לי תופעת - האין אונות - ועם עוד גירוי הזיקפה חוזרת אבל בינתיים זה סביר . פשוט הפין שלי כואב יותר בצד שמאל ומנופח ונוצרו לי גבשושים אדומים רגישים והמון ורידים , כלומר בעיה פיזית פנימית בפין וחיצונית בעור ובעטרה , ואני פוחד מאוד שזה יהפוך לגידול מסוכן מאוד במיוחד הסימנים האדומים הדלקתיים והנפוחים בראש הפין , פשוט עם הזמן נוצרים לי עוד ועוד סיבוכים . איך ניתן לדבר עם האורולוג בעניין שיבין ? וכבר הייתי אצל כמה ולא כל פעם היו אותם סיבוכים . מה לעשות בבקשה תעזור לי ,,,,,,,,,, תודה
צריכים לראות את מקום הכאב אבל דבר אחד ברור - שום דבר במנגנוני הזקפה לא נפגע - וזה מצוין כל מה שאתה מתאר - לא יהפוך לשום גידול