כאבים באשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מזה שבועיים אני סובל מכאב עמום ביותר באזור האשכים, בעיקר בזמן ישיבה או כשרגלי צמודות (אין כאב בזמן מתן שתן). הלכתי לאורולוג כירורגי - בבדיקה לא נתגלה כלום - קבלתי הפנייה לאולטרסאונד. יש לציין שהכאב התחיל בערך בזמן שהתחלתי לבצע ספורט, הליכה בהליכון. הרופא אישר לי להמשיך בהליכה בטענה שהדבר אינו מזיק כלל ולא יכול לגרום לסיבוכים בעתיד). אתמול חזרתי שוב להתעמל - אחרי ההליכה שמתי לב שהכאב באזור האשכים יותר מורגש - האם הדבר קשור? להפסיק להתעמל? מה יכולות להיות הסיבות לכאבים הנ"ל? יש לציין שבבדיקה לא התגלה בקע מפשעתי, רק רגישות קלה באזור. אשמח לתשובה בתודה מראש איציק
יכול להיות שיש לך בקע? האם נבדקת על ידי כירורג?