וריקוצלה - סוגייה לא ברורה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אומרים שיש סיכוי של 50% בהצלחת ניתוח/צינתור, למה בדיוק מתכוונים כשאומרים זאת? א. שיש סיכוי של 50% להעלמת הוריקוצלה בעקבות הניתוח/צינתור? ב. שיש סיכוי של 50% לשיפור איכות וכמות הזרע בעקבות הניתוח/צינתור? האם יש יחס ישר בין הטיפול בורידים לשיפור כמות ואיכות הזרע ז"א אם חוסמים את כל הורידים הבעייתים כמו שצריך באותו הזמן הזרע משתפר? יכול להיות שכולם נחסמו כמו אך לא היה ולא יהיה שיפור ייתכן דבר כזה?
היות והסיבה לגרימה היא עדיין אמפירית ההצלחה היא כנ"ל אבל ההצלחה מתייחסת לפוריות ולא לורידים אם הם נעלמים או נשארים