IVF בעקבות male factor
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' לין היקר, אנחנו מופנים ל IVF לאחר מסלול מלא של טיפולים במהלכם תמיד נאמר לנו שאנחנו "לא מוסברים". בכל השבחות הזרע לפני הזרעה נאמר לנו שהזרע מצויין. אבל בהפנייה ל IVF נכתב שאנו מופנים בעקבות MALE FACTOR. 40 - 120 מליון תאי זרע בתנועתניות 6%-50%. האם התנועתיות נחשבת נמוכה? מהו תחום הנורמה? בשלוש ההשבחות האחרונות התוצאות של התנועתיות היו- א. טובה-16%, חלשה-11%,ללא-73%,צורות פתולוגיות 64%. ב.טובה-3% חלשה-2%, ללא-95%, צורות פתולוגיות 85%. ג.טובה- 6%, חלשה-4%, ללא-90%, צורות פתולוגיות- 70%. גם כתוב משהו לא קריא בלויקוציטים ואגרציה +-. האם הנתונים מספיקים להתיחסותך? תודה, דורה.
45 על 10, 44 על 10 ו- 50 על 10, למ"ל. שוב תודה.