צריבה מלפני יומיים-חו"ל
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין "האלוף" שלום לא הצלחתי ליצור קשר אך ליאורה מקסימה. קיבלתי היום תוצאות לתרבית שנלקחה בערב(יצאה תקינה) רופא המשפחה התורן טוען כי למיטב הבנתו תרבית שתן שנלקחת בערב מועברת בבוקר ולכן הבדיקה אינה רלוונטית והיות שכך ובגלל נסיעתי לחו"ל לשבוע המלצתו היא לקחת את האנטיביוטיקה אובמין(לאחר המלצתך לקילקוונים)הוא רצה כנראה משהו אחר ,בכל אופן אני מרגיש מעט טוב יותר עקב שתייה מוגברתץ שאלתי האם כדאי לקחת את האנטיביוטיקה לחו"ל ובמידה והמצב מחמיר אז לקחת. או להתחיל לקחת למרות השיפור ולמרות התשובה השלילית לתרבית(ד.א)לוקח גם חמוציות קפסולות ומיץ. תודה מראש
כדאי לקחת לחו"ל אנטיביוטיקה - כי זה כמו שאתה יוצא לצבא - ולא יודעים מתי תראה אורולוג. לכן הטיפול הוא על "בערך". תמשיך עם השתיה המרובה והחמוציות - ואם אתה הולך לעשות שטויות בחו"ל - רק עם קונדום