התיעצות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין שלום מזה כחודשיים אני סובל מצריבה ואי נוחות באיבר המין (שופכה ) הצריבה היית חזקה מאוד ופחתה , כיום מרגיש אי נוחות וגירוד ,דקירות ולפעמים צריבה בתוך השופכה עמוק פנימה ( אין כאבים בהשתנה ) בבדיקות שבוצעו שלוש פעמים (שתן, תרבית , משטח ) לא נמצא כלום טופלתי באופלודקס ודוקסילין האם יתכן זיהום ויראלי ? איך ניתן לזהות ? מה טיפול אפשרי ? כמו כן ד"ר ,אבקש לדעת מהם הסימפטימים לדלקת הערמונית תודה מראש !!
זה יכול להיות גם זיהום וירלי אבל הטיפול שניתן עונה גם על זה. לגבי הערמונית - הנה לינק http://kidney.niddk.nih.gov/kudiseases/pubs/prostatitis