בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
להלןבדיקת זרע: color=white volume:5.0 viscosity:נוזלי sperm ph:7.5 agglutination:no wbc:1.4 mil/ml normal:10% patological head:72% patalogical neck:11% patalogical tail:7% concentration:58% total concentration:290 mil/ml motility:60% motility type: slow/sluggis זה בעקבות וריקוצלה האם הבדיקה תקינה אודה לתשובה
הבדיקה תקינה מבחינת פוריות בעיקרון הייתי שמח לראות תרבית זרע
למה יש סיבה שאני צריך לעשות תרבית לפי הבדיקת הזרע הזאת? או שמשהוא אחר הייתי רוצה לדעת מה זה SLUGGISH FAST/SLOW והאם SLOW מהווה בעיה? תודה רבה דוקטור