רכיבה על אופניים ובעיות בדרכי השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני רוכב הרים כ-6 שנים ,כ-40ק"מ פעמיים בשבוע. בשנה האחרונה אני סובל קושי מסויים וצריבה קלה במתן שתן ועוד. בדיקות (דם ושתן) מקיפות שעשיתי בהמלצת הרופאים המטפלים וכן בדיקת בלוטת הערמונית ,לא הביאו לפתרון הבעיה. רק לאחרונה עלה בדעתי הקשר האפשרי לרכיבה ואז תוך שיטוט ברשת מצאתי התייחסות מעניינת לבעיות שונות הנגרמות מרכיבה והדרכים לפתור אותן. http://www.bycycleinc.com/pages/article_MTJ.html אני מודאג בעיקר מכך שאאלץ להפסיק לרכוב . אשמח לשמוע דעות ו\או המלצות בנושא. תודה
הדעות שנויות במחלוקת כאשר הנטייה היא לחשוב שאכן ישנה השפעה - ואם קיימת הפ-רע קיימת נטייה להמליץ להפסיק רכיבה כפי שאתה מתאר