עוצמת הזרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב עד לפני שלושה חודשים כל פעם כשגמרתי הזרע שנפלט יצא בזרם חזק (השפרצה) ,בשלושה חודשים האחרונים הזרע יוצא בזרם חלש מאוד. אני בן 32 אובחנה אצלי וריקוצלה קלה וציסטה של 3 מילימטר- נבדקתי עקב כאב באשך ימין ,האורולוג הפנה אותי לבדיקת זרע לתרבית ובדיקת שתן,ונתן לי אנטיביוטיקה ,לקחתי את האנטיביוטקה וכשעשיתי את הבדיקת זרע אמרו לי שאין טעם כי היא תצא שלילית בגלל האנטיביוטיקה ושעליי לחכות שלושה שבועות לאחר סיום נטילת האנטיביוטיקה ואז לעשות את הבדיקה , אשמח לקבל תשובה מדוע הפליטה של הזרע לא חזקה כמקודם(אצל האורולוג התלוננתי רק בעקבות הכאב באשך)
אין ממש קשר לדברים אבל - ממליץ שתחכה לתרבית הבאה - ואז נראה אותך לאחר מספר ימים שלא תבצע פליטה מה יצא