מקווה שהגעתי פורום המתאים.. צריבה ברקטום.
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מקווה שזהו הפורום המתאים לבעייתי. במידה ולא אשמח אם אוכל לקבל הפנייה לפורום המתאים. בכל מקרה, מאתמול התחלתי לחוש צריבה חזקה באזור הרקטום ברמה שממש גורמת סבל בעיקר בהליכה, אבל גם בישיבה וכאבים ביציאות. אינני חושב שמדובר בטחורים, היות והיה לי פעם וזה מעולם לא הגיע לרמות סבל כאלו וכן ניתן היה לחוש בטחור - מה שכיום לא ניתן לחוש. מה אני צריך לעשות ולאיזה מומחה לפנות? פרוקטולוג?
עד שד"ר לין יענה לך : לדעתי, אכן לפרוקטולוג, אבל כדאי לפני כן להתייעץ עם רופא המשפחה. (לפחות בקופת חולים כללית צריכים הפנייה לפרוקטולוג מרופא המשפחה). באתר זה, הפורום שמתאים יותר הוא "גסטרואנטרולוגיה-מחלות דרכי העיכול" וגם פורום "רפואת משפחה". יש גם את פורום פרוקטולוגיה באתר אחר, וראיתי כרגע שכבר פנית לשם
חיפאית תודה