איך מאבחנים וירקולציה?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ראיתי כתבה בטלויזיה שיש היום פתרון בעזרת צינתור האם זה נעשה בהרדמה מלאה? האם יש סיבוכים/ כאבים תוך כמה זמן ניתן לחזור לפעילות? לכמה שנים מספיק הניתוח הזה האם זה לתמיד או שיש מצב שהוירק' חוזרת האם אם לא מטפלים יכולים להיות נזקים אחרים חוץ מעצם הפגיעה באיכות הזרע תודה
צנטור זה לא ניתוח אלא נעשה במחלקת ההדמייה - וזה נעשה בהרדמה איזורית - והסיבוכים כמובן שיכולים להיות של דמם או קרע וריד או דליפה של החומר הסקלרוטי ובריחתו למקומות לא רצויים. בסך הכל השיטה מעולה - ועוזרת בלמעלה מ - 50% מהמקרים כמו הניתוח -