טסטוסטרון וזיקפה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עקב שתי בדיקות חוזרות, עם ערכים נמוכים של טסטוסטרון, [קרוב, אך משני צידי הגבול הנורמלי] האורולוג נתן מירשמים ל אנדרוג'ל SAC 50MG ולזריקת טסטווירון 250MG. אחד לחודש X שלושה חודשים. אמר שאחליט בעצמי מי מהם לקחת [רק אחד בו זמנית]. לא התפנה למסור לי מידע כלשהו, פרט לכך שיש הבדל בעלויות. היש הבדל פרט לעלות ? היש תופעות לואי? האם אני אמור לחוש בהשפעה הנוגעת לבעיית חוסר הזיקפה ? תוך כמה זמן מאז הזריקה או המשחה ? האם אצטרך להמשיך עם תוספת חיצונית כזאת של טסטוסטרון לכל חיי ? האם תוספת סיאליס תעזור עוד, או מיותרת במקרה כזה ? תודה.
האמת שאני עונה ממש באי רצון כי זה התפקיד של הרופא שלך לענות לך על הכל. ממש לא אני בכל אופן - כן - אני הייתי מתחיל יחד עם סיאליס או ויאגרה לא יודע למה שתי התרופות - לא יודע מה רמת הטסטוסטרון של אבל אם הרמה תקינה - זה ממש לא הטיפול. הזריקות ממש לא עולות לך כסף כי זה על חשבון הקופה לעומת האנדרוגל - שיהיה חלקו או כולו על חשבונך הקלות של המשחה במקום הזריקות - מקנה ייתרון למשחה