וריקוצלה קלה ?!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר ! בן 40, אזוסספרמי + פרוסטיטיס, הופניתי לUS בגין כאבים קלים באשכים,שגילתה וריקוצלה קלה בצד שמאל ! בבדיקות זרע בעבר נתגלו ת.ז בודדים. באבע הבדיקות האחרונות, לא נתגלו כלל ת.ז. האם קשור ? מה עושים ? תודה מראש !
קשור למה? לפרוסטטיטיס? אני חושב שלא. בכל מקרה צריכים כנראה ללכת על דגימה ישירה מהאשך
לזה שלא נתגלו ת.ז בבדיקות האחרונות ! שכן, לפני כן לא סבלתי מוריקוצלה כלל.. חוץ מזה שכבר עברתי כבר פעם אחת TESE שלא גילו בה ת.ז ! האם וריקוצלה הזו סיבת "היעלמות" תאי הזרע הבודדים ? תודה מראש !
ממש לא ואם אין תאי זאע הכלל - לא קשור יותר רלוריקוצלה - שמשפיע רק בתחילת הדרך. מקסימום - היו מתגלים תאי זרע ללא תנועה. האם מוצאים זרעים בשתן?