סטנטים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אבקש לקבל קצת מושג של הסטנטים כפיתרון לפעילות תקינה של הכליות. האם לרפואה בארץ יש מספיק ניסיון? איפה כדאי לעשות? עם אילו רופאים מומחים? מה אחוזי ההצלחה? מה הסיבוכים? איך זה מתבצע?(הרדמה מקומית-כללית-חדר ניתוח...)? החולה אמור להרגיש כאבים בזמן ההתקנה? כל כמה זמן מחליפים? ואם יש עוד פרט שכדאי לדעת , אשמח לקבל. רוזה
למה את צריכה סטנטים ואיפה? האם בשופכה או באורטר? מה יש לך? אבנים או היצרות? כעיקרון - יש המון נסיון עם סטנטים בשופכן והצלחות. יש נסיון רע עם סטנטים בשופכה - לא משנה מה אומרים