שאלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ל ד"ר שלום אני עושה פיפי כל 1.45 שעה (מינימום) האים זה מצב נורמלי (לפעמים גם לאחר זמן ממושך יותר) ומה הזמן הנורמלי (בלילה אני לא קם להשתין - לעיתים נדירות בלבד כן) תודה
נשמע לי תקין - השאלה היא איך הזרם- איך ההתחלה ואיך הסיום
ל ד"ר שלום הזרם ניראה כרגיל .ההתחלה בזרם . הסיום בדרך כלל בשני לחיצות (לאחר הסיום נישאר בדרך כלל עוד טיפה שנים שיוצאים על התחתון.
ל ד"ר שלום הזרם ניראה כרגיל .ההתחלה בזרם . הסיום בדרך כלל בשני לחיצות (לאחר הסיום נישאר בדרך כלל עוד טיפה שנים שיוצאים על התחתון. תודה