דלקת בדרכי השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 28 ורציתי ואני חושד שיש לי דלקת בדרכי השתן מיזה 12 שנה. לפני 12 גילו לי דלקת בדרכי השתן שהיתה מלווה בצריבות בעת מתן השתן וריח של שתן לא רגיל ,כאבי ראש וחום. קיבלתי אז אנטיביויקה של חברת כצט (לא זוכר את שמה) והשתמשתי בה שבועיים. ומאז הכאבים חלפו. מאז ועד היום אני לא מרגיש כאבים בשלפוחית השתן למעט פעמים אחדות בחודש למשך זמן קצר ועדיין אין לי ריח של שתן רגיל. מבדיקות שתן לא גילו דלקת בדרכי השתן. השאלה שלי האם בכל זאת יכול להיות שהדלקת בדרכי השתן נשארה עד היום? האם אני צריך לעשות משהו בנדון? למי לפנות?
אם אין דלקת אין דלקת אני גם לא יודע איזה אטיביוטיקה השתמשת ואין ערבות שלא תקבל שוב דלקת בכל מקרה - שמירה על ניקיון ושתיה מרובה זה המפתח