מים מינרלים ואבנים בכליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי אבן בגודל 0.6 מ"מ אני שותה רק מים מינרלים ולאחרונה לקחת כדוריי סידן 300 מ"ג ליום. האם מים מינרליים עלולים להגביר סיכוי להיווצרות אבנים? האם כדוריי הסידן שלקחתי עלולים להגביר הסיכוי להיווצרות האבן אצלי באופן ספציפי? עד הביקור אצל האורולוג, האם עלי לשתות הרבה?? בתודה על התשובות המהירות טל
אני דווקא קראתי שמים דלים מינרלים הדלים בסידן ( מים רכים) מונעים הווצרות אבנים. דבר נוסף שחשוב למניעה וטיפול באבנים זאת שתיה מרובה של מים, ולפזר את המים לאורך כל היום
לשתות הרבה זה תמיד טוב מיים מינרלים לא יוצרים אבנים אבל סידן כן האם האבן הזאת תיעלם - סביר שלא. האם לא תיצור לעולם אבנים נוספות - לא יודע