זקוק לעזרה לגבי תוצאות בדיקת PROLACTINE TESTOSTERO
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום להלו תוצאות בדיקת הדם PROLACTINE - 107 התחום המותר 45-375 TESTOSTERONE-18.5 התחום המותר 8.4-28.7 האם העובדה שהתוצאות נמצאת ברמה הנמוכה משפיע על סף הרגישות של הזיקה שלי. עשיתי בדיקת דם כדי לשלול בעיה אורגנית. אני לא מצליח להגיע לזיקפה מספיק חזקה כדי לחדור לבת זוג באינטימיות מגיע לסיפוק שהבחורה מאוננת לי בלבד!! מצליח להגיע לסיפוק עצמי אך ורק באוננות שמתגרה באינטרנט או סרט כחול
התוצאות סדר למה אתה מודאג מההורמונים גם העובדות שאתה מתאר מצביעות על כך שאין לך בעייה אורגנית
מה הסיבה שהאורולוג לא שלח אותה לבדיקת טסטוסטרון חופשי, ובדק טוטלי, החופשי מראה את כמות הטסטוסטרון שאנחנו משתמשים בו אני מבין שאין לי בעיה אורגנית אבל העיניין מאוד מטריד אותי. הטסטוסטרון הטוטלי שלי היה 18.5 ואני מבין שאם זה היה חופשי הוא היה הרבה יותר נמוך. אגב פרולקטין 107 היתה לי הנחה שאם הטסטוסטרון החופשי נמצא ברף העליון, יותר קל לקבל זיקפה והליבידו גבוה יותר. האם לבקש מהאורלוג בדיקת טסטוסטרון חופשי?.