ערך נמוך של LH
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עקב הפסקה בזמן האחרון ביכולת להגיע לזיקפה, נשלחתי ע``י אורולוג לבדיקת דם [ושתן]. הכל היה תקין פרט ל: ערכי הטסטוסטרון היו נמוכים מאוד [אבל עדין בתוך הגבול הנורמלי], ערך LH היה נמוך מהדרוש 3.10 MIU/ML. אני בן 52, ללא בעיות של בריאות או משקל ולא מעשן. מה התוצאות אומרות ? האם יש טיפול ? האם יכול להסביר את בעיית הזיקפה ? תודה
תחזור על הLH - לא סביר שרק זה מופרע וגורם להפרעה בתפקוד המיני הבעיות יכולות להיות מסיבות אחרות - ולא תמיד ידועות
כרגע נמסר לי שהערך הנמדד של גלוקוז [שלוש שעות לאחר אכילה], גבוה [זאת חזרה, כי המדידה הקודמת, שנתנה ערך דומה- 121, נחשבה לאולי מוטעית]. GLUCOSE 2HRS P 125.00 MG/DL בעוד שטסטוסטרון נמוך TESTOSTERONE 12.40 NMOL/L מדידה שנייה: TESTOSTERONE 13.90 NMOL/L FREE TESTOST. 29.60 PMOL/L האם יש במצטבר, לרבות LH נמוך, כדי להשפיע על אבדן הזיקפה ? כל בדיקות הדם, שתן האחרות היו כשורה ולא ידוע על בעיות בריאות כלשהן. תודה.