וריקוצלה > השפעות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 17...אין לי ממש גדול...או שזה האשכים קטנים אני לא יודע לא השוואתי לאף אחד...=\\ אובחן אצלי וריקוצלה באחד האשכים רציתי לדעת אם זה משפיע באיזושהי צורה... ובעיקר אם זה משפיע על ההתפתחות...תודה רבה...
אחי, תשמע אתה צעיר. תשכח מזה. זה לא משפיע על ההתפתחות. אתה יכול לחיות ככה עד 120, אין צורך כרגע בשום בדיקה. אני מניח שאתה כרגע באיזה מועדון, מבלה ומחייך תמשיך ככה ואני מקווה שמישהו מפה לא יפריע לך... שבת שלום!
לא אמרתי שאני דואג מהוריקוצלה... התכוונתי לדעת אם יש לזה השפעות בהתפתחות..או עוד השפעות?!