אי פיריון- מה עושים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך ותודה על הקדשת הזמן. במסגרת אי הצלחה להרות הגענו למרפאת הפיריון בבית החולים שם התבקשנו לערוך מס' בדיקות שנאמר לנו שלאחריהן יוחלט מה עושים. ובכן, אצלי כל הבדיקות תקינות. אני מפרטת את מה שנמצא אצל בעלי: נפח- 5 מ"ל. חומציות: 8.2 צמיגות:N ריכוז תאי זרע: 45 מליון. אחוז תאי זרע נעים: 25. איכות תנועה: 2,3 (סולם 0-4, 1-2 תנועה גרועה). תאים חיים: 60 אחוז. תאים תקינים: 5 אחוז. מה לדעתך הטיפול שיוצע לנו?
סך הכל של הבדיקה הזו היא נורמלית מה צריך להיות מוצע?