שאלה בקשר לוריקוצאלה.
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, כיום אני חייל בשירות סדיר קרבי, בחצי שנה האחרונה התחילו להופיע אצלי כאבים עזים באשכים, לאחר בדיקה אצל רופא (לא אורולוג) אובחן "וריקוצאלה רמה 3". בזמנו, הרופא המליץ לי לא ללכת לאורולוג מכיוון שיש סיכוי גבוה שהוא ישלח אותי לניתוח, למרות שלדעתו אין צורך. עד היום הקשבתי לעצתו על מנת להמנע מניתוח באשכים, אך כיום הכאבים ממש מתחילים להציק. האם כדאי בכל זאת להבדק אצל אורולוג? מהם הסכנות בניתוח שכזה? כיצד זה עלול להשפיע על שירותי הקרבי?... בתודה מראש.
חושב שכדאי להיבדק אחרי הניתוח זה רק ישפר את האפשרויות בקרבי ולא להפך